fbpx

Conferinta Nationala de Vanzari

eveniment hibrid

Descriere proiect
Context:

 

Pandemia a declansat schimbare si reinventare. Evenimentele de tip Conferinta nationala de vanzari s-au transformat in evenimente hibrid sau online, intr-un spatiu sigur si interactiv.

In plina reasezare a planului de business, clientul nostru si-a dorit sa transmita noile directii strategice, precum si oportunitatile de crestere si dezvoltare pe care le-a pregatit pentru anul 2021.

Este vorba despre o renumita si indragita companie producatoare de bauturi racoritoare, care activeaza in sectorul FMGC.

 

Solutie:

 

Am construit un eveniment hibrid, cu un setup de studio demn de platourile emisiunilor TV celebre. In acest fel am tinut sus energia audientei conectate online si nu le-am lasat timp participantilor sa se deconecteze. Conferinta nationala de vanzari s-a desfasurat pe parcusul a opt ore pline de suspans si curiozitate.

Conceptul evenimentului a rezumat atitudinea celor care au iesit castigatori din pandemie si care vor iesi triumfatori intotdeauna, indiferent de circumstante. Am pus astfel in centrul atentiei mentalitatea de invingator, pe care cultura organizationala a clientului nostru o cultiva.

Implementarea a imbinat o modalitate consacrata de a face o conferinta nationala de vanzari in online – cu focus pe CONTENT DIGITAL si puterea inspirationala a show-ului de televiziune – cu focus pe EXPERIENTA si ENTERTAINMENT, in 3 formate distincte.

Am dat startul cu un format de tip matinal, dedicat prezentarilor de business. Energia unui „welcome coffee” clasic am inlocuit-o cu un manifesto retrospectiv 2020, puternic si inspirational.

Dinamismul l-au asigurat inca de la inceput gazdele „emisiunii”, doi actori profesionisti talentati la improvizatie si un moderator in cadrul organizatiei. Tot acum am marcat un moment important din istoria celui mai indragit brand al companei, aniversarea a 30 de ani de prezenta in Romania.

Prin decorul amenajat in studio si prin dinamism, si cel de-al doilea format, de talk-show, s-a mentinut la inaltime. Trei mini studiouri au acomodat dezbateri interactive pe teme de interes din ariile HoReCa, Modern Trade si Fragmented Trade, sub forma de discutii libere alimentate permanent de intrebari luate din public. Audienta a fost motivata sa se implice prin premii atractive acordate constant.

Cu un al treilea set-up de late night-show, conferinta nationala de vanzari a continuat cu o ceremonie de premiere pentru efortul din 2020. Le-am pregatit participantilor un show de bartending interactiv unde au invatat sa faca „cocktailul evenimentului” pe acordurile unei trupe de cover renumita, prezenta in platou.

Aceeasi formatie a dedicat un intro muzical pentru fiecare castigator desemnat de companie si premiat in fata tuturor. Dupa premiere, participantii au fost invitati sa acceseze platforma Microsoft Teams pentru a se conecta la un moment interactiv, demn de Cartea Recordurilor: toata audienta a dansat pe muzica live, in acelasi timp.

Finalul a fost marcat de o ploaie de confetti care s-a revarsat peste acest moment unic, de forta colectiva si optimism, facandu-i pe angajati sa se simta realmente conectati si sa se bucure la unison.

 

Obiective

 

    • comunicarea initiativelor de business pentru 2021
    • motivarea fortei de vanzari
    • energizarea echipei si promovarea mentalitatii de invingator

Detalii

 

    • 900 de participanti
    • 8 ore de live
    • eveniment hibrid: online & studio
    • 1 account manager, 2 customer experience manager
    • 1 echipa de creatie
    • 1 echipa de productie
Galerie media
Servicii de evenimente
Servicii de evenimente
Incepe un proiect cu noi
Incepe un proiect cu noi
hai sa ne auzim!
Clientii nostri
Clientii nostri
Alte proiecte
Activari de brand – loialitate si engagement

proiect BTL

Activari de brand electrizante, la Electric Castle

eveniment de tip BTL

Evenimente experientiale in comunicarea interna

eveniment corporate

Lansare Heineken Silver

eveniment de tip BTL

20 de ani de inovatie

eveniment hibrid

Toate proiectele