fbpx

EverGreen Fest – Conferinta anuala

eveniment hibrid

Descriere proiect
Context:

 

Conferinta anuala este unul dintre cele mai importante evenimente pentru echipa si un moment asteptat cu mult interes de toti colegii, partenerii si distribuitorii.

Clientul se afla deja la al doilea eveniment de gen “pe ecran”, iar intalnirea urma sa se desfasoare in mediul digital. De aceea, ne-am concentrat pe a oferi aceasta experienta intr-un format cat mai interactiv. Un format care sa sustina continutul de business, mai ales in contextul lansarii noii strategii de business a grupului, dar si care sa creeze momente memorabile pentru a aduce oamenii impreuna, in orice colt de lume s-ar afla.

Compania activeaza in industria FMCG si face parte din top 10 jucatori importanti la nivel national.

 

Solutie:

 

Gandita ca un festival de trei zile, conferinta “EverGreen Fest” a avut un format de televiziune, cu un mix de elemente creative si de entertainment, care i-au invitat pe oameni intr-o lume deschisa, de poveste, in care ei sunt pe primul loc.

Prima zi a luat forma unui eveniment major dedicat tuturor angajatilor. In ziua urmatoare, conferinta a continuat cu o agenda si cu un continut personalizat, in functie de linia de business de care apartineau membrii echipei. Audienta din cea de-a treia zi a fost formata din distribuitorii parteneri.

Totul s-a desfasurat in studioul cinematografic Castel Film, intins pe o suprafata de peste 1.300 de metri patrati. Festivalul a fost vizionat online, pe platforma Digital Stage @ Exploratist, destinata organizarii de evenimente online si hibrid.

In cadrul evenimentului au fost sustinute nu mai putin de 12 ore de repetitii, 40 de ore de filmari, 70 de ore de editare video si 12 ore de transmisie. Mai mult, la conferinta au participat 45 de speakeri, iar in online s-au conectat peste 1.000 de participanti.

Speakerii, de la conducerea companiei pana la responsabilii de canale sau branduri, au sustinut o serie de discursuri, dand o nota personala si creativa mesajelor transmise, in ton cu festivalul.

Au fost organizate, de asemenea, mini-scenete de business, cu recuzita specifica industriei, alternativ cu brand video-uri si momente de recognition. Pe platforma online au fost desfasurate sesiuni de Q&A si quizz-uri, corelate cu mesajele transmise audientelor.

Pe scurt, o experienta greu de uitat.

 

Media & PR: studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost preluate si publicate pe IQads

 

Obiective

 

    • comunicarea strategiei companiei si a prioritatilor anului urmator intr-o maniera neconventionala;
    • cresterea engagementului in randul angajatilor si partenerilor de business;
    • inovarea comunicarii organizationale si evenimentelor corporate prin crearea unor experiente captivante.

Detalii

 

    • 1100 de participanti
    • 3 zile de live
    • eveniment hibrid: online & studio
    • 1 account manager, 1 customer experience manager
    • 1 echipa de creatie
    • 1 echipa de productie
Galerie media
Servicii de evenimente
Servicii de evenimente
Incepe un proiect cu noi
Incepe un proiect cu noi
hai sa ne auzim!
Clientii nostri
Clientii nostri
Alte proiecte
Activari de brand – loialitate si engagement

proiect BTL

Activari de brand electrizante, la Electric Castle

eveniment de tip BTL

Evenimente experientiale in comunicarea interna

eveniment corporate

Lansare Heineken Silver

eveniment de tip BTL

20 de ani de inovatie

eveniment hibrid

Toate proiectele