Context:
Piata muncii este intr-o permanenta schimbare si evolutie, iar mediul de lucru se afla intr-un continuu proces de transformare. Asteptarile si cerintele angajatilor cu privire la calitatea experientei lor in cadrul organizatiei devin tot mai sofisticate. In acest context, companiile concureaza pentru a gasi modalitati noi de a se conecta cu angajatii lor si de a castiga atentia, increderea si implicarea acestora.
Astazi, tehnologia joaca un rol esential in crearea unor experiente immersive si interactive, care sa starneasca emotii si curiozitate, consolidand astfel legatura angajatilor cu echipa si conectandu-i la cultura organizationala. Angajatii fericiti devin cei mai puternici ambasadori ai companiei.
Project Atom creat si implementat conferinta anuala a unuia dintre clientii sai, o companie de renume din industria berii la nivel global. Evenimentul s-a desfasurat in cele patru locatii principale unde compania isi desfasoara activitatea. In cadrul acestui eveniment, Project Atom a pus in aplicare o serie de experiente interactive si imersive, cu scopul de a inspira increderea angajatilor in strategia de afaceri a companiei, de a le consolida sentimentul de apartenenta la organizatie, de a promova o cultura organizationala incluziva si de a-i inspira pe angajati sa contribuie in mod activ la atingerea obiectivelor companiei.
Mai multe despre acest eveniment experiential cititi aici.
Solutie:
Activarile de brand joaca un rol vital in cadrul oricarui eveniment experiential. Acestea cresc nivelul de engagement si interactivitate in cadrul evenimentului, energizandu-i pe participanti si consolidand legatura emotionala a acestora cu brandul.
Project Atom a creat si a implementat o poveste imersiva alcatuita din activari de brand, care au provocat senzatii si emotii ce au ramas in amintirea participantilor mult timp dupa incheierea evenimentului. Activarile de brand sunt un puternic instrument de marketing care aduce in prim-plan fiecare tip de produs, oferindu-le participantilor o experienta autentica si memorabila, promovand astfel brandul si produsele sale intr-un mod inovator si captivant.
Prima provocare a fost a unui brand care a primit „o noua infatisare”, o campanie de rebranding care a conectat invitatii la noua identitate prin 3 activari:
- la standul care a recreat o fabrica de bere, din butaforie, participantii au fost provocati sa arunce coastere prin doua decupaje in peretele corespunzator procesului de fabricatie a berii. Astfel castigau puncte, care ulterior se transformau in premii.
- la standul care a recreat un bar, din butaforie, participantii au fost legati la ochi si au trebuit sa deguste doua tipuri de bere pentru a identifica gustul brandului. Distractia a fost elementul central aici. Cei care au identificat corect berea au primit puncte, in timp ce cei care nu au reusit au fost incurajati sa mai incerce.
- la standul care a recreat un magazin, participantii au trebuit sa atinga cat mai multe puncte luminoase pe un panou iluminat intr-un timp limitat, in tandem cu un coleg. Castiga cel cu celem ai multe puncte atinse, in cel mai scurt timp.
Cea de-a doua provocare a fost sa aducem spiritul italian intr-un mod cat mai autentic, punand in valoare brandul reprezentativ pentru acest setup. Astfel, am creat o piateta in stil italian, unde am adus elemente de butaforie si branding, care au dat viata acelui spatiu si a devenit un punct de atractie pentru invitati si un cadru perfect pentru foto.
Cea de-a treia provocare a fost sa promovam un brand fresh, jucaus, dedicat generatiei Z, iar pentru asta am adus tehnologia ca element principal in activare. Este vorba despre o activare online in care participantii au putut juca la Roata Norocului pentru a castiga premii, cum ar fi tricouri personalizate, bilete la festivalul Electric Castle sau cutii de bere.
Media & PR: Studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost preluate si publicate pe IQads
Obiective
-
-
- Consolidarea legaturii emotionale a angajatilor cu brandul.
- Generarea de continut autentic pentru promovare in social media.
- Prezentarea autenticitatii brandului.
- Cresterea engagementului participantilor
-
Detalii
-
- 1100 de participanti
- 1 account manager, 4 customer experience manageri
- 1 echipa de creatie
- 2 echipe de productie