Context:
In contextul unui mediu de business aflat in continua evolutie, comunicarea interna joaca un rol vital in conectarea agajatilor la cultura organizationala si indeplinirea obiectivelor de business. In plus, mediul de lucru hibrid ridica provocari suplimentare de mentinere a coeziunii echipei si de consolidarea a legaturii dintre lideri si angajati. Astazi, comunicarea interna nu se mai rezuma la simpla transmitere de informatii, ci presupune dialog, engagement si construirea unor experiente de neuitat pentru angajati.
Solutie:
Am creat si implementat, pentru clientul nostru din domeniul financiar, un eveniment online de comunicare a strategiei anuale de business, de recunoastere a angajatilor performanti si de coeziune a echipei cu impact asupra angajatilor din toate filialele organizatiei.
Astfel, trenul, gara si calatoria au devenit metafora potrivita pentru strategia companiei, care ii uneste pe angajati intr-o calatorie asumata, catre o destinatie comuna, in spiritul unui scop important, in slujba caruia intreaga echipa isi pune abilitatile si motivatia.
Am transmis evenimentul din Studiourile Grivita, unde am imaginat si construit o gara de poveste, cu un peron traditional si unul modern, potrivita pentru trenul de mare viteza al inovatiei. Actorul Dan Miron i-a introdus pe participanti in atmosfera de calatorie, trezind curiozitate si emotie. Astfel, angajatii au primit cu inima deschisa informatiile prezentate de toti liderii companiei, care au facut retrospectiva anului anterior si au explicat directiile strategice ale companiei pentru urmatorul an.
Un moment de referinta al evenimentului a fost ceremonia de recunoastere a angajatilor performanti, care a consolidat o data in plus sentimentul de apartenenta si camaraderie. Liderii companiei au creat o atmosfera interactiva, incurajand participarea angajatilor la o serie de concursuri si quiz-uri live centrate pe strategia de afaceri a organizatiei. Oamenii au interactionat, au facut schimb de idei, au facut planuri.
Experientele autentice umanizeaza comunicarea de afaceri si reinsufletesc valorile companiei. Storytelling-ul si elementele interactive faciliteaza intelegerea informatiilor de business si consolideaza legaturile dintre angajati, care devin parteneri activi in indeplinirea obiectivelor de business ale companiei.
Rezultate:
- Evenimentul a fost transmis pe Vimeo și s-a bucurat de o rata de participare de pete 93%.
- Interactiunile interactive si competitiile centrate pe strategia de afaceri au contribuit la o crestere semnificativa a implicarii si colaborarii intre angajati, consolidand spiritul de echipa.
- Reactiile pozitive si feedback-ul entuziast al angajatilor au reflectat succesul evenimentului in a crea o experienta memorabila si in a transmite eficient mesajele strategice ale companiei.
Media & PR: Studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost publicate pe IQads.