fbpx

Programul „Oameni ca tine”

strategie de comunicare interna

Descriere proiect
Context:

 

Odata cu digitalizarea proceselor de HR, clientul isi doreste crearea unor puncte reale de conexiune umana. Acestea sunt menite sa sustina mindset-uri pozitive si o cultura colaborativa, bazata pe comunicare deschisa si implicare.

In acelasi timp, este importanta dezvoltarea unor competente care sa sustina activ implementarea strategiei de business si procesul de transformare organizationala. Compania activeaza in industria constructiilor si face parte din top 3 jucatori importanti la nivel national, cu peste 800 de angajati.

 

Solutie:

 

Oamenii sunt cea mai importanta resursa a unui business. Valoarea unei companii este data de valoarea oamenilor care lucreaza pentru aceasta si de calitatea relatiilor dintre ei.

Astfel, am dezvoltat o strategie de comunicare interna care are la baza o platforma – program, „Oameni ca tine”, care imbina actiuni de:

A) comunicare interna
B) team engagement
C) initiative de employer branding

 

Prin aceasta strategie de comunicare interna, am urmarit sa incurajam si sa evidentiem comportamente precum: solidaritatea, sentimentul de mandrie, dorinta de implicare si asumarea responsabilitatilor.

Insight-urile emotionale si comportamentale au fost accesate pe rand, in cadrul companiei, pentru a sustine angajatii, in activitatea lor zilnica, prin:

1. talk show-uri saptamanale
2. initiative saptamanale de wellbeing

Talk-show-urile au fost moderate de catre doi prezentatori, actori de improvizatie. Acestea au pus in lumina reflectoarelor oamenii din spatele proiectelor si rezultatelor, initiativele noi in business, precum si informatii despre oamenii din organizatie si pasiunile lor (interviuri). In acelasi timp, au adus in prim plan comportamente, precum recunostinta si aprecierea colegiala.

Initiativele saptamanale de wellbeing au avut ca si coordonate valorile “safety” & “trust”.

Motivatia, increderea si starea de bine au nevoie de inspiratie.

Prin urmare, povestile reale, adunate de la oamenii din si din afara organizatiei au fost sursa de inspiratie pentru angajati. Continutul a fost difuzat pe canalele de comunicare interna, sub forma de: articole, podcast, video motivational, webinarii inregistrate, pastile video de inspiratie, tutoriale video.

Angajatii, in special cei pasionati de lectura (vezi programul Bookster), au fost incurajati sa participe activ, in calitate de contributori.

 

Actiunile de team engagement au avut scopul de constientizare si practicare a comportamentelor din psihologia pozitiva: echilibru, valori, grija, incredere, apartenenta.

Departamentele si punctele de lucru au fost incurajate sa contribuie la realizarea unei initiative care sa evidentieze tema lunii, conform unui calendar de wellbeing. Aceasta actiune a fost evidentiata printr-o fotografie sau un filmulet de prezentare.

Toate materialele au fost prinse intr-un album virtual „Oameni ca tine”, difuzat in organizatie.

 

Actiunile de employer branding s-au axat pe evenimentele interne. Acestea ofera posibilitatea manifestarii fortei colective si ajuta oamenii sa se alinieze rational si emotional la obiectivele businessului.

Principalul obiectiv a fost ca departamentul de HR sa primeasca mai multa sustinere din partea angajatilor.
Am identificat oamenii care se simteau puternic legati emotional de brand si le-am oferit posibilitatea de a construi campanii credibile si autentice.

Pe tot parcursul campaniei “Oameni ca tine”, am mentinut, pe canalele de social media, un dialog continuu cu publicul larg. Mesajele au targetat in special potentialii viitori angajati si au vorbit despre: planul de cariera, modul in care se construieste un CV, tendinte in piata muncii s.a.m.d.

 

Afla mai multe detalii despre acest program de comunicare interna din articolul nostru de blog.

Obiective
  • Cresterea nivelului de angajament in randul angajatilor
  • Imbunatatirea comunicarii in organizatie si a calitatii relatiilor interumane
  • Incurajarea si sustinerea conceptului de “growth mindset” in organizatie
  • Construirea unui climat pozitiv si deschis de lucru, bazat pe feedback si contributie
  • Cresterea performantei prin promovarea exemplelor personale si a practicilor de succes
  • Cresterea nivelului de motivatie al angajatilor prin recunoasterea si aprecierea performantei
Detalii
  • Durata programului : 12 luni
  • 1 echipa de actori improvizatori
  • 1 account manager, 1 customer experience manager, 1 account executive
  • 1 echipa de creatie
  • 1 echipa de productie
  • Locatii: zoom, vimeo, studio live
Servicii de comunicare interna
Servicii de comunicare interna
Incepe un proiect cu noi
Incepe un proiect cu noi
hai sa ne auzim!
Clientii nostri
Clientii nostri
Alte proiecte
Strategia anuala de business devine o calatorie de neuitat

eveniment de comunicare interna

Bucurestiul, chiar din inima lui!

proiect de internal branding si comunicare interna

Inspiratie si energie prin evenimente de comunicare interna

strategie de comunicare interna

New Office. New You.

proiect de employer branding si comunicare interna

Multumim pentru curaj!

campanie de comunicare interna

Toate proiectele