fbpx

ROM este Greuceanu

program de internal employer branding

Descriere proiect
Context:

 

Cum pot prezenta eroii locali un brand de angajator? Cu atat mai mult cu cat vorbim de un brand local, care activeaza intr-o piata competitiva alaturi de jucatori globali. Desi numarul 1 in categoria sa, cu peste 40 de milioane de batoane vandute pe an, la nivel organizational se simte nevoia unei actiuni de engagement. 

Scopul este de a creste increderea in brand, atat la nivelul angajatilor din productie, cat si a celor din zona comerciala. Astfel, obiectivul campaniei interne de employer branding este de a umaniza brandul in relatia cu oamenii din companie, oferindu-i conotatii emotionale puternice.

Clientul este cel mai mare producator de dulciuri din Romania si are peste 600 de angajati.

 

Solutie:

 

Eroii sunt personaje fictive care lupta pentru bine si sunt iubite de toata lumea pentru valentele comportamentale pozitive: curaj, corectitudine, devotament si incredere in fortele proprii.

Mai mult, au puteri supranaturale si sunt ajutati adeseori de oameni care le impartasesc convingerile si credinta ca vor invinge.

In traditia romaneasca, eroii populari sau haiducii lupta pentru semenii lor, pentru idealuri si, in general, pentru ca binele sa iasa intotdeauna castigator.

In vremurile noastre, batonul ROM este cel care ofera siguranta locului de munca pentru angajatii Kandia, fiind #1 in vanzari si avand un aport semnificativ in totalul cifrei de afaceri.

In plus, reprezentand Romania si valorile nationale de peste 50 de ani, ROM a invins de fiecare data in lupta cot la cot cu gigantii de pe alte meleaguri.

In aceasta batalie continua ROM nu este singur. El are parte de sprijinul fiecaruia dintre angajatii Kandia, de la reteta pana la comercializarea la raft. Biruinta lui ROM = Mandria fiecarui angajat.

Mecanica a inclus:

  • vizite de piata cu echipe mixte, shadow-ing, un nou design pentru branding-ul din interiorul companiei
  • video-uri cu super eroii organizatiei, ziua oficiala a brandului
  • kit-ul pentru procesul de induction
  • modele de lucru si actiuni ce transpun valorile organizatiei in comportamente dezirabile.

 

Media & PR: studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost preluate si publicate pe IQads.

Obiective
  • umanizarea brand-ului in relatia cu angajatii si crearea unor conotatii emotionale puternice
  • cresterea nivelului de motivare si a sentimentului de mandrie
  • dezvoltarea de materiale si instrumente pe care echipa de vanzari sa le foloseasca pentru a transmite mesajul in exteriorul organziatiei
Detalii
  • grupul tinta format din 1000 angajati
  • durata initiala 1 luna, cu extinderea programului pe 1 an
  • client din industria FMCG
Servicii de employer branding
Servicii de employer branding
Incepe un proiect cu noi
Incepe un proiect cu noi
hai sa ne auzim!
Clientii nostri
Clientii nostri
Alte proiecte
Program de Inductie

program de employer branding

Mandrie, Nu Prejudecata

program de employer branding

Gala Bravo

eveniment de employer branding

Capsula Timpului

eveniment de employer branding

ADN-ul. O Forta.

program de employer branding

Toate proiectele