Context:
Aceasta campanie de internal employer branding pune accent pe un EVP puternic si autentic. Obiectivul este reactivarea sentimentului de mandrie in randul angajatilor pentru cel mai cunoscut baton de ciocolata din Romania.
Clientul este cel mai mare producator de dulciuri din Romania si are peste 600 de angajati.
Solutie:
Tematica abordata este legata in mod direct de prejudecatile pe care angajatii le au in legatura cu celebrul baton si este declinata din campania nationala de marketing in care se pune accent pe efectul de “myth-buster”.
Comunicarea este centrata pe ideea de evolutie si iesire din zona prejudecatilor pentru a putea genera, cu adevarat, schimbare.
Schimbarea de mentalitate incepe din interior si fiecare este responsabil de aceasta in mod egal. Angajatii sunt incurajati sa cunoasca si povestea frumoasa a brandului, precum si rezultatele exceptionale care il pozitioneaza pe locul #1.
Mecanica proiectului a fost sustinuta printr-o varietate de actiuni online si offline, ce pun accent in permanenta pe EVP.
Astfel, a fost lansata o serie de mini episoade care sa demonteze prejudecatile, au fost organizate vizite in fabrica si intalniri cu oamenii cheie din procesul de productie. A fost realizat un kit de onboarding si o prezentare animata de brand.
In plus, s-a accelerat implementarea unei scheme de motivare experientiale pentru forta de vanzari.
Campania a fost lansata in mai multe etape, impactand intreaga organizatie, de la vanzari pana la productie si departamentele centrale.
Media & PR: studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost preluate si publicate pe IQads.