fbpx

Conferinta internationala cu parteneri de business

eveniment hibrid

Descriere proiect
Context:

 

Ultimele luni au insemnat reinventare. Invatam diferit si relationam diferit, atat in viata personala cat si in mediul de business. Dar nevoile raman aceleasi: socializare, conexiune umana, interactivitate. De aceea, evenimentele de tipul conferinta cu parteneri de business au fost mutate intr-un spatiu sigur si interactiv care sa ofere aceeasi experienta atractiva si o invatare eficienta.

Clientul nostru, lider global de securitate cibernetica, a pornit de la nevoia partenerilor de business de a-si proteja interesele si a avea un insight real cu privire la schimbarile din spatiul cibernetic, precum si solutiile ce ar putea fi integrate.

 

Solutie:

 

Ideea noastra? O conferinta cu parteneri de business zin zona EMEA, complet sigura si cu un design creativ, prin implementarea unui eveniment hibrid, pe o durata de 3 ore, pe tema securitatii cibernetice.

Sub tema The future of Cybersecurity: GO TO THE NEXT LEVEL! au fost abordate schimbarile din spatiul cibernetic, au fost lansate predictii despre customer behavior, toate acestea cu un focus pe activitatea partenerilor si posibilele lor interese. Implementarea a fost una de tip hibrid: cu un studio fizic amenajat pentru speakeri, de unde am transmis prin live streaming catre platforma digitala de eveniment.

Ne-am energizat de la inceput printr-un video dinamic de tip manifesto, urmat de doua ore de discutii cu speakeri din domeniu si un invitat special, cu o sesiune de Q&A activa, unde participantii au putut pune intrebari in timp real.

Evenimentul a fost tradus simultan in 5 limbi diferite.

La final, participantii au primit provocarea sa intre pe platforma Games for Business pentru Cyberspace Challenge – un element unic prin care le-am dat ocazia sa parcurga content din timpul prezentarilor sub forma de intrebari trivia si sa castige premii. Prin aceasta metoda de engagement am readus participantilor in atentie importanta schimbarilor din spatiul cibernetic.

Premiile experientiale au starnit entuziasmul general. Atelierele de cocktail-uri, ciocolata sau vin, au crescut disponibilitatea participantilor de a se implica activ. Si pe buna dreptate!

 

Obiective

 

    • prezentarea schimbarilor din spatiul cibernetic
    • comunicarea programelor destinate partenerilor
    • intarirea relatiei cu partenerii de business

Detalii

 

    • 700 de participanti
    • 3 ore
    • 1 account manager, 1 customer experience manager, 1 account executive
    • 1 echipa de creatie
    • 1 echipa de productie
Galerie media
Servicii de evenimente
Servicii de evenimente
Incepe un proiect cu noi
Incepe un proiect cu noi
hai sa ne auzim!
Clientii nostri
Clientii nostri
Alte proiecte
Activari de brand – loialitate si engagement

proiect BTL

Activari de brand electrizante, la Electric Castle

eveniment de tip BTL

Evenimente experientiale in comunicarea interna

eveniment corporate

Lansare Heineken Silver

eveniment de tip BTL

20 de ani de inovatie

eveniment hibrid

Toate proiectele