Context:
Conferinta de vanzari este evenimentul din an la care participa intreaga echipa de top management, alaturi de echipa de sales si marketing si distribuitorii strategici. Este de departe cel mai important punct de pe agenda interna a companiei.
Provocarea din fiecare an: sa venim cu un concept inspirational, experiential si inovator. De data aceasta, se mai adauga si nevoia de a realiza o conexiune puternica cu proaspat lansata campanie nationala de brand & marketing. Scopul evenimentului este de a comunica rezultatele si noua strategie de business si de a-i recompensa pe cei mai performanti manageri.
Clientul activeaza in industria berii si face parte din top 3 jucatori la nivel national, avand peste 1000 de angajati.
Solutie:
“Doar impreuna suntem mai puternici si mai energici si doar impreuna putem sa aratam forta si creativitatea pe care o are o adevarata galerie de suporteri, una care crede neconditionat in echipa Romaniei.”
Sub acest motto a stat intrega conferinta de vanzari “Eu sunt 12”, desfasurat in 2 orase simultan. Participantii au vibrat la unison si s-au implicat in toate momentele care-au avut loc pe parcursul a doua zile.
Echipa de management a clientului nostru, alaturi de cei mai buni oameni de vanzari din organizatie, au devenit grupuri de suporteri ai echipei nationale de fotbal. Obiectivul a fost clar: sa livram mesajul cheie al campaniei de marketing lansata la nivel national intr-o maniera experientiala.
Totul a fost integrat si coordonat via o aplicatie pe mobil, cu rute dedicate pentru vizitele de teren sau asa numitele „vizite de piata” din Sibiu si Alba Iulia. Ne-am intalnit cu cei mai importanti distribuitori si am interactionat cu toti suporterii prezenti in locatii, realizand astfel o legatura emotionala intre brand, angajati, clienti si consumatori finali.
Rezultat:
- Peste 100 de manageri conectati cu directia strategica a organizatiei printr-o abordare experientiala
- Activarea in peste 100 de locatii partenere si raspandirea tactica a campaniei de brand la nivel personal prin interactiuni cu peste 300 de consumatori
- Recunoasterea performantei a peste 30 de agenti si manageri de vanzari
- Recompensarea rezultatelor exceptionale a celor mai buni 5 distribuitori la nivel national
Media & PR: studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost preluate si publicate pe IQads.
Obiective
- comunicarea top-down a strategiei de business in interiorul organizatiei
- cresterea nivelului de engagement al angajatilor
- recompensarea angajatilor pentru performantele in vanzari
- recompensarea partenerilor de business pentru rezultate
Detalii
- 600 de participanti
- 3 zille
- 1 account director, 1 coordonator logistic, 120 parteneri Exploratist