Context:
Orice eveniment de premiere in online are nevoie sa fie celebrat in comunitate. Fara colegii in prezenta carora sa fie recunoscute meritele si triumfurile profesionale ale celor mai performanti membri ai fiecarei echipe, rezultatele raman doar niste numere intr-un tabel. Dar celebrate alaturi de colegi, se transforma in motivatie si inspiratie pentru intreaga companie.
Provocarea pe care am acceptat-o a fost sa construim un eveniment de premiere in online, pastrand aceeasi atmosfera festiva care se naste la o gala tinuta intr-un spatiu fizic. Am creat un cadru elegant si un flow de eveniment dinamic pentru clientul nostru, cel mai valoros brand din industria asigurarilor la nivel mondial.
Solutie:
Un eveniment de premiere in online, desfasurat pe parcursul unei dupa-amiezi, in centrul careia am pus oamenii valorosi din companie. Acestora le-au fost recunoscute si validate rezultatele individuale in public, in atentia tuturor colegilor.
Premierea a inceput intr-o maniera festiva, cu primirea invitatilor pe un fundal sonor de pian, dupa care moderatorii, doi actori profesionisti, au spart gheata. Cei doi au fost alesi dupa aptitudinile remarcabile de improvizatie pe care le au, astfel incat sa asigure umorul si buna dispozitie pe parcursul orelor de eveniment.
Startul l-a dat insusi CEO-ul companiei, dupa care a urmat o discutie de tip panel cu membri board-ului si premierea pe fiecare divizie in parte.
Premiantii au avut parte de un cadou muzical personalizat care i-a emotionat pana la lacrimi. Cu informatii din viata personala si profesionala, colectate inainte de eveniment, trupa Triton a compus si interpretat cate o melodie reprezentativa pentru fiecare castigator al locului intai.
Chiar daca s-a desfasurat in mediul digital, evenimentul a oferit participantilor experiente unice de interactiune, suspans in momentul anuntarii castigatorilor si multa emotie.
Destinderea participantilor a fost asigurata de actorii din trupa Recul, care au livrat un show de improvizatie muzical.
In final, CEO-ul organizatiei a reamintit participantilor ca in vremuri instabile este nevoie sa schimbi perspectiva si sa activezi noi teritorii. Libertatea apartine celor care au curajul sa isi depaseasca limitele si sa treaca la nivelul urmator. Sa fii un Game Changer!
Obiective
-
- recunoasterea performantelor atinse in echipe
- premierea angajatilor pentru contributia personala la rezultatele companiei
- activarea autonomiei si a punctelor forte individuale
Detalii
-
- 1000 de participanti
- 5 ore
- 1 account manager, 1 customer experience manager
- 1 echipa de creatie
- 1 echipa de productie