fbpx

In direct pe catwalk: Best of all worlds!

eveniment hibrid

Descriere proiect
Context:

 

Intr-o perioada in care finalul pandemiei este inca nesigur, trecerea de la “work from home” la “work from anywhere” ne provoaca sa ne reinventam stilul de viata si de munca.

Anul 2022 vine cu noi premize atat pe plan personal, cat si profesional. Fiecare solutie si alegere va pune bazele “noului normal”.

Daca in 2020-2021 echipa a invatat lectiile agilitatii si flexibilitatii, in 2022 accentul se va pune pe capitalizarea acestor lectii. Scopul: sa faca punctele forte sa straluceasca mai mult ca niciodata. Clientul isi doreste un eveniment neconventional, in care comunicarea sa aiba loc dincolo de ierarhii, intr-un mediu cald, inspirational si informal.

Compania activeaza in industria de beauty si face parte din top 5 jucatori importanti la nivel national.

 

Solutie:

 

Pentru a raspunde unui brief provocator, care solicita o abordare bazata pe armonie, echilibru, relationare si incredere in abilitatile fiecaruia, Exploratist a venit cu un set-up si un format de televiziune, care sa evidentieze cultura organizationala a companiei: transparenta, colaborarea, focusul pe echipe si performanta.

Set-up-ul casual a permis o dezbatere naturala a celor mai importante subiecte de business, incurajand dialogul si participarea publicului. Mesajul cheie s-a axat pe increderea ca viitorul este rezultatul ambitiei si a eforturilor comune.

Aceste elemente au fost interpretate si integrate si vizual, pe fond alb, cu accente aurii. Configurarea scenografiei in spatiu, prezenta oglinzilor si a ecranului imens de led au exprimat simplitatea, firescul si eleganta.

Talkshow-ul a fost moderat de Amalia Enache, ceea ce a accentuat caracterul de show live de televiziune. Interventiile in direct din studio au fost intercalate cu productii video dinamice, adevarate reportaje TV, prin care participantilor le-au fost dezvaluite realizarile si planurile de viitor.

Seara a continuat cu ceremonia de premiere destinata colegilor care s-au distins prin atitudine si rezultate pe parcursul anului trecut. Sampania s-a deschis si in platou, dar si acasa, unde participantii au primit un kit dedicat. Pe vibe-uri de saxofon si in aplauzele tuturor, cei 63 de castigatori au primit felicitari si urari din partea membrilor echipei de management.

Sectiunea de chat online din cadrul platformei de streaming a evenimentului s-a dovedit a fi neincapatoare pentru cele peste 1000 de mesaje schimbate intre participanti pe durata evenimentului.

De fapt, in loc de concluzii, vom lasa cifrele sa vorbeasca:
• 1153 de mesaje pe chat;
• 400 de participanti;
• 65 de colegi premiati;
• 400 de views in timpul transmisiei live;
• 50 de persoane – echipa completa de proiect;

Implementare in timp record, in prima saptamana din ianuarie 2022.

 

Media & PR: studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost preluate si publicate pe IQads

 

Obiective

 

      • comunicarea succeselor anului precedent si a prioritatilor strategice ale anului in curs;
      • cresterea nivelului de motivatie si engagement in randul participantilor;
      • crearea unei experiente inspirationale, bazata pe comunicare empatica, dincolo de ierarhii;
      • recunoasterea si aprecierea performantelor si loialitatii colegilor.

Detalii

 

    • 400 de participanti
    • 3h de live
    • eveniment hibrid: online & studio
    • 1 account manager, 1 customer experience manager
    • 1 echipa de creatie
    • 1 echipa de productie
Galerie media
Servicii de evenimente
Servicii de evenimente
Incepe un proiect cu noi
Incepe un proiect cu noi
hai sa ne auzim!
Clientii nostri
Clientii nostri
Alte proiecte
Activari de brand – loialitate si engagement

proiect BTL

Activari de brand electrizante, la Electric Castle

eveniment de tip BTL

Evenimente experientiale in comunicarea interna

eveniment corporate

Lansare Heineken Silver

eveniment de tip BTL

20 de ani de inovatie

eveniment hibrid

Toate proiectele