fbpx

Lansare Heineken Silver

eveniment de tip BTL

Descriere proiect
Context:

 

Clientul nostru ne-a incredintat provocarea de a realiza un moment de engagement pentru evenimentul de lansare al unuia dintre cele mai importante produse ale sale, intrat de curand pe piata din Romania. Scopul a fost crearea unei experiente unice si engaging pentru participantii la eveniment, in majoritatea lor din generatia Z.

 

Solutie:

 

Am gandit un eveniment inedit, personalizat pe profilul, strategia si nevoile clientului nostru si aliniat la valorile acestuia. Am asigurat o implementare impecabila, cu activari adaptate comportamentelor si asteptarilor generatiei Z.

Astfel, evenimentul a fost un blend intre tehnologie si interactiune umana, demonstrand ca digitalul si umanul coexista si impacteaza pozitiv viata oamenilor.

DecentralMAN a fost o activare fun si interactiva care a adus realitatea virtuala in lumea reala. Este vorba de un super-avatar digital 3D, caruia un actor improvizator i-a dat viata prin senzori de miscare. Participantii au interactionat cu avatarul cu ajutorul jurnalistei prezente on-site, actrita si ea.

Participantii s-au bucurat si de o cabina video digitala, personalizata, cu o gama larga de elemente: de la decorul real, realizat ca fiind desprins din Metaverse, la butaforii si props-uri, pana la fluxul videobooth-ului. Output-ul a fost un gif care reda miscarea participantului mai intai la viteza normala, iar apoi in slow motion. Fisierul final a inclus elemente in stilul brandului nou lansat, cu mesajul promovat de brand, #extrafreshforreal.

 

Rezultate:

 

● 90% din numarul total de invitati, prezenti la eveniment, au participat la cele doua activari
● DecentralMAN – interactiune live cu participantii timp de cinci ore
● Videobooth – peste 700 gif-uri
● Implementare record in cinci zile

 

Media & PR: Mai multe despre acest proiect gasiti si aici. Studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost publicate pe IQads.

Obiective
  • crearea unei experiente de lansare memorabile si conectarea emotionala a consumatorilor la brand
  • inovarea comunicarii de brand prin activari inedite, adaptate generatiei Z
  • implementare impecabila pentru engagement la maximum
Detalii
  • 700 de participanti
  • 2 zone de engagement, unde elementul central a fost tehnologia hi-tech
  • un avatar – realitate virtuala in lumea reala, sustinuta de tehnologie 3D
  • eveniment offline
  • 1 account manager, 1 customer experience manager
  • 1 echipa de creatie
  • 1 echipa de productie
Servicii de comunicare interna
Servicii de comunicare interna
Incepe un proiect cu noi
Incepe un proiect cu noi
hai sa ne auzim!
Clientii nostri
Clientii nostri
Alte proiecte
Activari de brand – loialitate si engagement

proiect BTL

Activari de brand electrizante, la Electric Castle

eveniment de tip BTL

Evenimente experientiale in comunicarea interna

eveniment corporate

20 de ani de inovatie

eveniment hibrid

EverGreen Fest – Conferinta anuala

eveniment hibrid

Toate proiectele