Context:
Clientul nostru ne-a incredintat provocarea de a realiza un moment de engagement pentru evenimentul de lansare al unuia dintre cele mai importante produse ale sale, intrat de curand pe piata din Romania. Scopul a fost crearea unei experiente unice si engaging pentru participantii la eveniment, in majoritatea lor din generatia Z.
Solutie:
Am gandit un eveniment inedit, personalizat pe profilul, strategia si nevoile clientului nostru si aliniat la valorile acestuia. Am asigurat o implementare impecabila, cu activari adaptate comportamentelor si asteptarilor generatiei Z.
Astfel, evenimentul a fost un blend intre tehnologie si interactiune umana, demonstrand ca digitalul si umanul coexista si impacteaza pozitiv viata oamenilor.
DecentralMAN a fost o activare fun si interactiva care a adus realitatea virtuala in lumea reala. Este vorba de un super-avatar digital 3D, caruia un actor improvizator i-a dat viata prin senzori de miscare. Participantii au interactionat cu avatarul cu ajutorul jurnalistei prezente on-site, actrita si ea.
Participantii s-au bucurat si de o cabina video digitala, personalizata, cu o gama larga de elemente: de la decorul real, realizat ca fiind desprins din Metaverse, la butaforii si props-uri, pana la fluxul videobooth-ului. Output-ul a fost un gif care reda miscarea participantului mai intai la viteza normala, iar apoi in slow motion. Fisierul final a inclus elemente in stilul brandului nou lansat, cu mesajul promovat de brand, #extrafreshforreal.
Rezultate:
● 90% din numarul total de invitati, prezenti la eveniment, au participat la cele doua activari
● DecentralMAN – interactiune live cu participantii timp de cinci ore
● Videobooth – peste 700 gif-uri
● Implementare record in cinci zile
Media & PR: Mai multe despre acest proiect gasiti si aici. Studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost publicate pe IQads.