Context:
Ziua Portilor Deschise este un eveniment important, in cadrul caruia iubitorii brandurilor de bere produse de clientul nostru sunt invitati la fabrica pentru a intelege procesul de fabricatie si pentru a experimenta zonele special amenajate in care fiecare produs isi dezvaluie povestea.
Clientul activeaza in industria berii si face parte din top 3 jucatori importanti la nivel national, avand peste 1000 de angajati.
Solutie:
Totul incepe online: consumatorii sunt invitati sa descopere mici secrete legate de bere si sa se inscrie la unul din tururile fabricii organizate pentru aceasta zi speciala.
Promovarea evenimentului se face si printr-o campanie de comunicare locala, in Ploiesti, atat outdoor, cat si in radio si presa. Campania incepe cu 2 saptamani inaintea evenimentului si culmineaza cu o vizita VIP pentru presa si jurnalisti.
Accesul la Ziua Portilor Deschise se face cu ajutorul autocarelor pe tot parcursul zilei, in baza inscrierilor online. In autocare, invitatii gasesc un ziar al evenimentului cu informatii mai putin cunoscute despre bere si brandurile Bergenbier.
Odata ajunsi la fabrica si echipati cu sistem audio-guide, pornesc alaturi de un ghid in turul fabricii, trecand prin toate etapele de realizare a berii. Turul incepe cu “masa berarului” si continua cu cazanale de fierbere, instalatia de fermentare si liniile de imbuteliere.
Pe parcursul turului, invitatii descopera materiale video de tipul “stiati ca” despre cele 5 branduri produse: Bergenbier, Stella Artois, Staropramen, Noroc, Beck’s.
Dupa finalizarea turului, invitatii sunt asteptati cu surprize in curtea fabricii, pentru a completa experienta autentica „how it’s made”:
- standul Stella Artois cu degustare de bere ca-n reclame
- standul Staropramen cu experiente cinefile
- standul Noroc cu experiente de joaca
- standul Beck’s cu experienta VR si muzica electrizanta pusa de un DJ
- standul Bergenbier cu experienta de tipul Burger Fest
Rezultate:
- evenimentul B2C – Zilele Portilor Deschise – incanta peste 1000 de consumatori in fiecare an
- mai bine de 85% dintre cei chestionati considera ca aceasta experienta este una de 5*
- peste 90% dintre cei chestionati ar recomanda experienta si celor apropiati/dragi lor
Media & PR: studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost preluate si publicate pe IQads.
Obiective
- cresterea notorietatii brandului
- fidelizarea consumatorilor
Detalii
- 1500 de participanti
- 1 zi
- 1 account director, 3 coordonatori logistici, 20 parteneri Exploratist