fbpx

Program de invatare – Customer Centricity

program de l&d

Descriere proiect
Context:

 

Clientul isi doreste sa organizeze o serie de workshopuri pentru colegii din Area Sales Managers cu subiectul customer & employee centricity.
Colegii conduc echipe de vanzari compuse din line managers, insa au si componenta de interactiune cu clientii.

Compania activeaza in industria FMCG si face parte din top 3 jucatori importanti la nivel national, cu peste 1400 de angajati.

 

Solutie:

 

Am realizat design-ul unui program de customer centricity ce include o serie de workshopuri concentrate 75% pe actiune, care sa faciliteze observarea pattern-urilor si aparitia insight-urilor.

Datorita metodologiei de team coaching, pe langa atingerea obiectivului de employee centricity, participantii invata sa colaboreze mai bine atunci cand au un obiectiv comun. Acestia primesc 3 instrumente care sa-i ghideze in relatia lor cu Business Developerii si clientii:

 

Workshop 1- Setting a partnership foundation

Participantii invata sa se alinieze in raport cu obiectivul comun si descopera cum pot face asta in relatie cu oamenii alaturi de care lucreaza.

 

Workshop 2- Co-creating the future

Grupul stabileste un plan axat pe employee centricity urmarind anumite principii, menite sa activeze potentialul echipei.

 

Workshop 3- Awareness & Decission Making

Aceasta interventie atrage atentia asupra modului cum poate fi urmarita evolutia unui obiectiv de grup si ce decizii ajuta la accelerarea progresului.

 

Workshop 4- Awareness and Decision Making

Repetam ultima intalnire (fara partea de teorie) si incheiem cu o sesiune de Q&A care sa adreseze obstacolele intalnite pe parcurs.

 

Rezultat:

 

Prin acest program de customer centricity, participantii primesc tips & tricks concrete privind cel mai bun raspuns pentru situatiile cu care se intalnesc cel mai des, inteleg si integreaza de ce-ul din spatele acestor solutii.

Obiective
  • Cresterea gradului de awareness asupra customer and employee centricity in Sales
  • Identificarea unei serii de actiuni practice cu care Managerii sa isi pregateasca echipele
  • Dezvoltarea unui growth mindset orientat catre rezultate
Detalii
  • 4 workshopuri + 4 sesiuni de follow up
  • Durata: 4 ore/workshop (1 ora de teorie + 3 ore de team coaching)
  • Ateliere sustinute de 3 traineri cu experienta de 11, respectiv 14 ani, in domenii precum: managementul echipelor, consultanta L&D si dezvoltarea echipelor eficiente si responsabile. Printre formarile acestora, se numara: Metasysteme Coaching, Human Synergistics, Formare: Breakthrough Processes, PURE Brief Coaching
  • Online / offline
  • Un program realizat de colegii nostri de la Bemore.
Servicii de comunicare interna
Servicii de comunicare interna
Incepe un proiect cu noi
Incepe un proiect cu noi
hai sa ne auzim!
Clientii nostri
Clientii nostri
Alte proiecte
Training de comunicare eficienta

program de l&d

Engagement Mechanics pentru Manageri

program de l&d

Leading from Home

program de l&d

Leading Change

program de l&d

Management Development

program de l&d

Toate proiectele