Context:
Clientul isi doreste sa organizeze o serie de workshopuri pentru colegii din Area Sales Managers cu subiectul customer & employee centricity.
Colegii conduc echipe de vanzari compuse din line managers, insa au si componenta de interactiune cu clientii.
Compania activeaza in industria FMCG si face parte din top 3 jucatori importanti la nivel national, cu peste 1400 de angajati.
Solutie:
Am realizat design-ul unui program de customer centricity ce include o serie de workshopuri concentrate 75% pe actiune, care sa faciliteze observarea pattern-urilor si aparitia insight-urilor.
Datorita metodologiei de team coaching, pe langa atingerea obiectivului de employee centricity, participantii invata sa colaboreze mai bine atunci cand au un obiectiv comun. Acestia primesc 3 instrumente care sa-i ghideze in relatia lor cu Business Developerii si clientii:
Workshop 1- Setting a partnership foundation
Participantii invata sa se alinieze in raport cu obiectivul comun si descopera cum pot face asta in relatie cu oamenii alaturi de care lucreaza.
Workshop 2- Co-creating the future
Grupul stabileste un plan axat pe employee centricity urmarind anumite principii, menite sa activeze potentialul echipei.
Workshop 3- Awareness & Decission Making
Aceasta interventie atrage atentia asupra modului cum poate fi urmarita evolutia unui obiectiv de grup si ce decizii ajuta la accelerarea progresului.
Workshop 4- Awareness and Decision Making
Repetam ultima intalnire (fara partea de teorie) si incheiem cu o sesiune de Q&A care sa adreseze obstacolele intalnite pe parcurs.
Rezultat:
Prin acest program de customer centricity, participantii primesc tips & tricks concrete privind cel mai bun raspuns pentru situatiile cu care se intalnesc cel mai des, inteleg si integreaza de ce-ul din spatele acestor solutii.