Context:
Pentru ca schimbarea este o constanta in viata organizatiei, clientul urmareste sa defineasca, alaturi de managerul echipei, setul de competente pe care il asteapta de la urmatorii change leaderi. In plus, isi doreste o modalitate de comunicare a schimbarii care sa fie bazata pe agilitate si incluziune.
Compania activeaza in industria IT si face parte din top 3 jucatori importanti la nivel national, cu peste 1600 de angajati.
Solutie:
Un program de leading change, care include trei experiente de invatare care sa scoata la suprafata competentele cautate si sa indice participantii la care se regasesc in cea mai mare masura.
-
- Group debate: grupul este impartit in doua echipe. O echipa sustine ca organizatia are nevoie de cat mai multe schimbari, in timp ce a doua echipa sustine ca ritmul actual este perfect. Scopul este de a intelege cand si de ce are sens schimbarea.
- Meeting simulation: care este cea mai importanta schimbare care ar trebui implementata in urmatorul an? Participantii sunt impartiti in doua grupuri si primesc cateva reguli pentru a purta o discutie agila, care sa includa cat mai bine parerile fiecarui membru.
- Team challenge: Participantii primesc un studiu de caz din companie. Impartiti in echipe, trebuie sa comunice cat mai eficient schimbarea in grupul lor. Cel mai bun raspuns se stabileste prin vot.
Fiecare workshop din programul leading change este sustinut de doi traineri. Dupa intalnirea cu participantii, trainerii se intalnesc pentru a discuta competentele observate la participanti. La final, se intocmeste un raport simplu cu punctele forte pe care le are fiecare participant ca change leader.
Rezultat:
-
- Participantii primesc tips & tricks concrete privind cel mai bun raspuns pentru situatiile cu care se intalnesc cel mai des, inteleg si integreaza de ce-ul din spatele acestor solutii.