fbpx

Programul „La fel ca tine”

program de D&I

Descriere proiect
Context:

 

Momentul 2020 a fost solicitant si dificil, cu impact major asupra modul de a trai si a munci al tuturor, cu schimbari sociale importante. Pe nepregatite, oamenii si-au parasit birourile, nestiind cand sau daca se vor mai intoarce. Printre numeroase alte temeri si griji, angajatii se confruntau si un profund si acut sentiment de alienare.
O solutie in acest sens ne-a fost solicitata de un client vechi si loial, unul dintre cei 3 top jucatori de seama de pe piata telecom.

 

Solutie:

Empatici si inventivi cum ne stiti, am raspuns provocarii si am creat pentru angajatii remote programul digital „La fel ca tine”, cu scopul de a gestiona sentimentul de alienare, insingurare si nesiguranta pe care acestia il traiau creand experiente de reapropiere si reconectare – la sine si la ceilalti.

Diferiti si impreuna, oamenii au gasit confort in diversitate (recunoscandu-se in varietatea tiparelor umane si a stilurilor de viata) si alinare in unitate (desi diferiti, se confruntau cu probleme si provocari comune, care, astfel, pareau mai putin apasatoare si dificile).

Programul „La fel ca tine” s-a derulat pe parcursul a 5 luni si a avut drept piloni 10 atribute: momente, incredere, fericire, optimism, apartenenta, motivatie, echilibru, autenticitate, valori, grija.

Acesta s-a axat pe diferite tipuri de continut, sustinut de oameni inspirationali – precum regizori, actori, coach, antreprenori sau sportivi. Varietatea a fost asigurata prin multiplele optiuni de formate, precum:

● VIDEOURI MOTIVATIONALE
● WORKSHOPURI EXPERIENTIALE
● ARTICOLE SAPTAMANALE
● 5 MINUTE PENTRU TINE (pastile video de inspiratie)
● TEAM BUILDINGURI DIGITALE
● PAUZA CU MIC, CU MARE (un program de mini team buildinguri online dedicate copiilor, spre fericirea si relaxarea parintilor)
● TEATRU DE IMPROVIZATIE
● TUTORIALE VIDEO / WEBINARII ÎNREGISTRATE
● PODCAST-URI
● MATINALURI LIVE
● WEBINARII DE PARENTING

Pe parcursul fiecarei actiuni am urmarit trei emotii: oglindire, reconectare si identificare/asumare.
Ritualul continutului impartasit a devenit ritualul unei realitati comune, in care angajatii s-au regasit.

 

Studii de caz similare realizate de echipa Exploratist sunt publicate pe IQads.

Obiective
  • Crearea unui spatiu identitar in care oamenii sa se regaseasca – diferiti si impreuna
  • Imbunatatirea calitatii relatiilor interumane in cadrul organizatiei
  • Cresterea nivelului de constientizare a puterii diversitatii – atat la bine, cat si la greu
  • Facilitarea tranzitiei de la office work la remote work
Detalii
  • Durata programului : 20 de saptamani
  • 2 actori improvizatori
  • 1 account manager, 1 customer experience manager, 1 account executive
  • 1 echipa de creatie
  • 1 echipa de productie
  • Locatii: zoom, vimeo, studio live
Servicii de comunicare interna
Servicii de comunicare interna
Incepe un proiect cu noi
Incepe un proiect cu noi
hai sa ne auzim!
Clientii nostri
Clientii nostri
Alte proiecte
Campanie de engagement intern

program de D&I

Ateliere de biasuri cognitive

program de D&I

Unicitate in diversitate 2.0

program de D&I

„Diversiada”- Festivalul Diversitatii

program de D&I

Unicitate in diversitate 1.0

program de D&I

Toate proiectele