fbpx

Challenge yourself. Challenge the future.

proiect de employer branding, definire si implementare EVP

Descriere proiect
Context:

 

Pentru clientul nostru cu prezenta globala, din industria fintech, am dezvoltat EVP-ul si conceptul de comunicare pentru procesul de recrutare si am optimizat procesul de induction si onboarding, ca parte din serviciile de employer branding si employee experience pe care ne bucuram sa i le oferim.

 

Solutie:

 

In acest scop, am inteles bine organizatia si i-am studiat concurenta. Apoi am determinat pilonii definitorii pentru cultura organizationala, pentru brandul de angajator si pentru EVP si am dezvoltat concepte si procese aliniate la acestia.

EVP-ul, dezvoltat de la idee si narativ, pana la concept grafic, este aliniat la dinamica industriei fintech si la profilul profesionistilor din domeniu, incorporand beneficiile globalizarii si provocarile evolutiei tehnologiei. Am construit, pentru candidati si pentru angajati, deopotriva, o experienta si o calatorie in cadrul companiei care sa fie cat mai valoroasa, mai autentica si mai favorabila performantei.

De exemplu, pornind de la bucuria noastra de a-i pune pe oameni pe primul loc, am conceput un proces de onboarding dinamic si inventiv, care sa-i onoreze pe angajati inclusiv ca oameni, nu doar ca resurse umane. Componenta inovatoare a acestui proces este imbinarea elementelor fizice cu cele digitale si principiul pe care acesta se bazeaza, Always Connected! Intregul proces graviteaza in jurul noului angajat si este axat pe consolidarea constanta a legaturilor acestuia cu compania, cu colegii sai si cu instrumentele necesare, astfel incat angajatul sa se simta vazut, ascultat, informat si valorizat si sa beneficieze de conditii optime pentru a performa.

Expertiza noastra si calitatea acestui proces au fost rasplatite cu nominalizarea la conferinta Onboarding Amsterdam, alaturi de KPMG, NNE si Capgemini.

 

Rezultat:

 

  • Am organizat 2 focus group-uri, cu top si middle management
  • Am dezvoltat si implementat cu succes un EVP coerent si atractiv, care reprezinta valorile si cultura organizaționala intr-un mod distinct si diferentiat fata de concurenta
  • EVP-ul este bine primit de candidati si angajati, carora le ofera o experienta benefica in cadrul companiei, contribuind la cresterea performantei
  • EVP-ul construit contribuie la promovarea brandului de angajator si la crearea unei culturi organizationale puternice

 

 

Media & PR: Mai multe despre acest proiect in mass-media aici. Studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost publicate pe IQads.

Obiective
  • Intelegerea aprofundata a organizatiei si a competitiei
  • Determinarea caracteristicilor culturii organizationale, a brandului de angajator si a profilului angajatilor
  • Definirea valorilor organizationale, optimizarea proceselor interne
  • Elaborarea unui EVP coerent si atractiv, cu elemente distincte si diferentiatoare fata de concurenta
Detalii
  • Durata proiectului: 6 luni
  • 1 account manager, 1 customer experience manager
  • 1 echipa de strategie (employer branding & digital)
  • 1 echipa de creatie
Servicii de comunicare interna
Servicii de comunicare interna
Incepe un proiect cu noi
Incepe un proiect cu noi
hai sa ne auzim!
Clientii nostri
Clientii nostri
Alte proiecte
Marketing Intern & Employer Branding

curs pentru Facultatea de Management – SNSPA

Onboarding eficient si engaging prin gamification

proiect de onboarding

Build connection. Drive results.

strategie 360 de employer branding

ADN-ul. O Forta.

program de employer branding

ROM este Greuceanu

program de internal employer branding

Toate proiectele