fbpx

Campanie de engagement intern

program de D&I

Descriere proiect
Context:

 

Clientul nostru, o companie lider global în gestionare de numerar, logistică și soluții de plată, și-a dorit să exprime, să consolideze și să poziționeze angajamentul său cu privire la diversitate și incluziune, concentrat pe aprecierea diferențelor dintre oameni și pe felul în care acestea dau forță echipei.
Astfel, am realizat o campanie de engagement intern concentrată pe diversitate și incluziune, cu accent pe explorare si experimentare. Actiunile s-au desfasurat intr-un mod distractiv si placut, care a generat bucurie, engagement si impact.

Solutie:

 

Am creat, pentru intreaga echipa a clientului, o campanie cu două directii de constructie:

  • Cultura organizationala incluziva, bazata pe grija, respect si siguranta psihologica, in care oamenii din medii diferite, cu personalitati, talente, idei si perspective diverse sunt apreciati, au sanse egale de participare si crestere si se bucura de contributia pe care fiecare dintre ei o are in echipa.
  • Generarea de emoții pozitive – bucuria de a face parte din echipa, apreciere, mandrie, siguranta, grija, respect – care sa fie manifestarea practica a beneficiilor diversitatii, incluziunii si a sentimentului de apartenenta aferent, toate fiind sursa de engagement, loialitate si performanta a echipei.

Conceptul campaniei a facut conexiunea dintre diversitate si siguranta.

Astfel, Exploratist a conceput un festival cultural care a inclus un pachet de ateliere ale diversitatii, un concept de talk-show live despre diversitate – povesti cu si despre colegi, concentrate oe beneficiile diversitatii, cu invitati din managementul companiei -, concurs cu premii, activari offline si online, toate sustinute printr-un pachet de comunicare interna de impact.

Scopul nostru a fost sa dejucam biasurile cognitive printr-un proces de informare – constientizare – exemplificare menit sa provoace o schimbare de perceptie referitoare la modul in care ne raportam si ne conectam la oamenii diferiti de noi.

Am gandit actiuni care sa faca trecerea de la un mindset individual la un mindset colectiv si s-a lucrat la dezvoltarea si practicarea de comportamente si abilitati incluzive.

 

Studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost publicate pe IQads.

Obiective
  • Contextualizarea si argumentarea importantei diversitatii pentru organizatie
  • Evidentierea si sarbatorirea beneficiilor diversitatii, incluziunii si sigurantei psihologice
  • Redescoperirea personalitatilor unice ale membrilor echipei si constientizarea ca puterea echipei rezulta din caracteristicile si talentele individuale ale fiecarui coleg
  • Cresterea coeziunii echipei si a sentimentului de apartenenta
Detalii
  • Sesiune de team engagement cu elemente de entertainment experențiale, practice și colaborative.
  • Ateliere ale diversitatii, organizate online și offline, cu secvențe scurte de teorie și practică
  • Talk show – emisie live si transmisiuni locale online, 4 emisiuni interne si 1 editie finala
  • Butaforie si photobooth offline si online
  • Durata campanie: 8 saptamani
  • Public tinta: toti angajatii companiei
  • Format: online/offline
Servicii de comunicare interna
Servicii de comunicare interna
Incepe un proiect cu noi
Incepe un proiect cu noi
hai sa ne auzim!
Clientii nostri
Clientii nostri
Alte proiecte
Ateliere de biasuri cognitive

program de D&I

Unicitate in diversitate 2.0

program de D&I

„Diversiada”- Festivalul Diversitatii

program de D&I

Unicitate in diversitate 1.0

program de D&I

Multiculturalitatea in echipe globale

program de D&I

Toate proiectele