fbpx

Ambasadorii Invatarii

program de management trainee

Descriere proiect
Context:

 

Poate reusi un program de management trainee sa schimbe perceptia asupra invatarii? Beneficiarii programelor de training nu-si mai manifestau deschis interesul si preocuparea pentru dezvoltarea profesionala si personala. Astfel, s-a dorit initierea unor programe care sa schimbe aceasta atitudine/mentalitate.

Clientul activeaza in industria telecom si face parte din top 3 jucatori importanti la nivel national, avand peste 3000 de angajati.

 

Solutie:

 

Un program de management trainee in care experienta clasica de invatare a fost transformata in mici pastile zilnice online. Scopul: de a starni in randul angajatilor curiozitate si interes. Provocarile au avut o nota consistenta de umor si au reusit sa ii scoata pe angajati din zona lor de confort.

Acest program de Management Trainee a fost foarte bine marketat intern. A starnit interesul, curiozitatea angajatilor si le-a captat atentia. Rezultatele nu au intarziat sa apara, caci, in nici o jumatate de zi de la lansare, s-au inscris in program peste 80 de angajati.

Mecanica de triere a acestora a fost pe sistemul palnie. In urma raspunsurilor la provocarile lansate de catre moderatori, pana la final au fost selectati 5 ambasadori.

Derulat pe parcursul a 6 luni, acest program a avut 4 etape. In etapele 1 si 2, participantii au primit pastile de invatare cu continut din zona de dezvoltare personala. De exemplu: time management, delegare, customer care, etc.

In etapele 3 si 4, participantii au primit provocari prin care li s-a solicitat sa puna in practica, atat individual, cat si in echipe, conceptele pe care le-au invatat. De exemplu: Seara de Invatare pentru colegi, Campanie Electorala, etc.

 

Rezultat:

 

  • peste 80 de participanti inscrisi in program
  • 5 ambasadori ai invatarii identificati si promovati in organizatie
  • activarea unui program care sa dezvolte si sa retina talentele in companie

 

Media & PR: studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost preluate si publicate pe IQads.

Obiective
  • indentificarea si promovarea unei echipe de ambasadori ai invatarii in organizatie
  • schimbare de mentalitate a angajatilor din organizatie
  • dezvoltarea abilitatilor de comunicare, interactiune si convingere
  • recunoasterea si aprecierea angajatilor care au manifestat interes, deschidere si putere de convingerea a celorlalti
Detalii
  • durata – 6 luni
  • medie de varsta a angajatilor participanti la program – 25
  • 2 facilitatori externi, 1 facilitator intern
Servicii de learning & development
Servicii de learning & development
Incepe un proiect cu noi
Incepe un proiect cu noi
hai sa ne auzim!
Clientii nostri
Clientii nostri
Alte proiecte
Training de comunicare eficienta

program de l&d

Program de invatare – Customer Centricity

program de l&d

Engagement Mechanics pentru Manageri

program de l&d

Leading from Home

program de l&d

Leading Change

program de l&d

Toate proiectele