Context:
Dezvoltarea unui workshop de strategie este intotdeauna o provocare. Iar atunci cand obiectivul este de a genera principalele initiative strategice cu ajutorul echipei de middle management, este nevoie de o mecanica personalizata, care sa puna accent pe inteligenta colectiva a acestora.
Clientul face parte din top 3 jucatori de pe piata romaneasca de retail, avand peste 15.000 de angajati.
Solutie:
Participantii sunt impartiti in 10 echipe. Cate 2 echipe fac propuneri pe un pilon strategic dintre cei 5 pe care ii are organizatia. Obiectivul este de a genera minim 12 initative per echipa pana la finalul acestui workshop de strategie.
Acestea sunt ulterior validate intre echipe, iar top managementul are rolul de a oferi suport in acest sens. Dupa ce au generat minim 12 initiative, echipele care au lucrat pe acelasi pilon se unesc si, prin consens, voteaza cele mai bune 5 initiative/pilon strategic.
Initiativele rezultate sunt prezentate mai apoi echipei de top management intr-o sesiune structurata pe tehnica “elevator pitch”.
Rezultat:
- peste 100 de initiative racordate la cei 5 piloni strategici ai organizatiei
- 20 de initiative selectate si negociate intre echipe ca fiind cu potential si impact mare in business
- 5 initiative „best in class” pitch-uite la finalul zilei echipei executive
Media & PR: studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost preluate si publicate pe IQads.