fbpx

De 10 ani, punem oamenii din organizatii pe primul loc

De 10 ani, punem oamenii din organizatii pe primul loc

Anul acesta s-au implinit 10 ani de cand am deschis poarta Exploratist! Imi aduc aminte gandul cu care am pornit la drum. Mi-am dorit sa aduc ceva nou, inedit, pentru lumea organizatiilor, pentru oameni. Sa construiesc experiente care sa le ofere energie, bucurie, sa ii puna pe primul loc si, in acelasi timp, sa ii aduca impreuna.

Sunt nostalgic atunci cand ma gandesc la inceput si ma bucura destinatia atinsa. Impreuna cu echipa Exploratist si cu voi, clientii nostri, am invatat lucruri noi, am crescut si am devenit an de an mai buni, mai indrazneti, mai creativi.

Am cladit impreuna 10 ani exploratisti. Si am creat prima agentie de employee experience din Romania.

In acest moment foarte important pentru mine, fac un pas retrospectiv si va impartasesc cum am simtit eu acesti ani curajosi, tumultosi si gloriosi pentru noi.

 

#1 Suntem ceea ce exploram

 

Cei 10 ani m-au convins ca atunci cand pui oamenii pe primul loc, primesti imediat raspunsuri. Prin sutele de programe, am reusit sa ii motivam, sa ii sustinem si, mai ales, sa le aratam ca sunt apreciati. La fiecare pas, cu fiecare eveniment sau program, le-am simtit pulsul accelerand la unison. Ei sunt sursa noastra de implinire. O astfel de experiență este conferinta Flota stelara, unde cei peste 500 de participanti au fost teleportati din lumea berii in lumea Star Treck, un univers al strategiei si recunoasterii performantei.

 

#2 Invatam cu fiecare pas

 

Ne-am dorit sa aflam si sa construim lucruri noi. Asta ne-a ajutat sa intelegem cine suntem si ne-a dezvoltat. Cu mult curaj, am iesit din zona de confort provocati de voi, de clienti. N-am avut stare cand ne-am dat seama ca putem ajunge departe doar cu un simplu „Ba se poate!”. Am inovat in permanenta si am imbratisat imediat tehnologia in proiecte, creand experiente memorabile – de la evenimente, programe de learning sau de wellbeing. Puterea elementelor de gamification i-a atras in joc chiar de la inceput pe oameni. Asadar, am creat Discovery, o platforma de invatare digitala, in cadrul careia participantii, printr-un mix de experiente colaborative online si offline, au generat idei inovatoare de business si au invatat exersand impreuna (learning by sharing).

 

#3 Conteaza cu cine explorezi

 

Fiecare client conteaza: sunt cei cu care am inceput calatoria si alaturi de care acum suntem o echipa sudata – si clientii care ni s-au alaturat pe parcurs si cu care de acum inainte construim un drum nou. Am fost foarte aproape de ei inca de la inceput, pentru a-i cunoaste si a-i intelege. Asa s-au nascut proiecte creative, captivante, pliate cu adevarat pe nevoile lor. Festivalul energiilor s-a nascut dintr-un parteneriat solid cu un client din industria tutunului. Am celebrat cultura organizationala si oamenii care o construiesc prin calitatile si implicarea lor.

 

#4 Clientii ne-au dat incredere

 

Cu fiecare „da!” din partea clientilor, am prins mai mult curaj. Strategie, originalitate, inovatie si un strop de nebunie. Toate acestea s-au incununat in experiente indraznete memorabile, care au unit echipe si au pus bazele unor relatii de durata. Cu cat increderea a fost mai mare, cu atat a crescut responsabilitatea noastra pentru calitatea solutiei, inovatie si impact. Un astfel de exemplu este conferinta internationala Sales Kick-off – New World, New Opportunities, dedicata fortei globale de vanzari a unuia dintre primii nostri clienti (din IT&C), care a crezut in noi de la inceput. Timp de 3 zile, 45 de speakeri s-au adresat celor peste 450 de participanti aflati pe 5 continente: EMEA – Europa, Middle East si Africa, SUA, Australia si Noua Zeelanda, America de Nord. In plina pandemie, intr-un eveniment hibrid.

 

#5 Conectam experiente

 

Am venit cu ceva in plus in fiecare proiect. Pentru ca si voi, clientii nostri, aduceti ceva nou tot timpul. Pentru indeplinirea unui nou obiectiv, si mai ambitios, centrat pe oameni, am invatat sa corelam experiente diferite, creative, care sa ii anime si sa ii conecteze. In timp, proiectele au devenit programe ample. Cand oamenii sunt conectati, ei construiesc inteligent. Cu acest insight in minte, am dezvoltat o campanie de employer branding intern pentru un client din industria constructiilor. Interactivitate, dialog si recunoastere – toate s-au legat impecabil, iar oamenii au simtit ca apartin organizatiei.

 

#6 Am dedicat o lume dezvoltarii personale

 

Fie ca vorbim de evenimente, digitale sau hibrid, programe de wellbeing, L&D, employer branding sau comunicare interna integrata, construim pe structura traditionala cu efervescenta si emotie. Oamenii sunt transportati intr-o lume dedicata lor: una in care interactioneaza la un nivel profund si descopera ce aduc unic in organizatia lor. Organizatiile, la randul lor, au grija de ei creand strategii de employee experience care sa ii motiveze si aprecieze pentru contributia lor. Programele de wellbeing devin din piatra de temelie in organizatii. Pentru ca oamenii conteaza.

 

#7 Este important cine ramane alaturi de tine

 

Cand ai alaturi oameni care impart aceleasi valori cu tine, nimic nu este imposibil. Te simti de neoprit cand vezi ca vor sa inceapa drumuri noi, sa incerce si sa o ia de la capat. Pentru a afla ADN-ul succesului e important sa cunosti ADN-ul organizatiei: valorile care ii unesc pe membrii echipei, punctele tari si elementele unice ce vor garanta rezultate. De-a lungul celor 10 ani, am fost privilegiati sa cunoastem organizatiile la firul ierbii: am explorat, am invatat si le-am sustinut cu ce am avut noi mai bun. Relatia win-win si parteneriatul ne-au dus impreuna departe.

 

#8 Un mare MULTUMESC!

 

Acum, dupa 10 ani plini de intensitate si lectii care ne-au format, ne gandim la voi toti. Tot ce va putem spune este „multumesc”! Suntem recunoscatori pentru ca ne-ati sustinut si ne-ati provocat sa devenim cea mai buna versiunea a noastra, pentru ca noi, la randul nostru, sa punem imbunatati energia si viata oamenilor din organizatii.

 

#9 Primim si oferim inspiratie

 

De 10 ani, prin interactiunile cu clientii si partenerii nostri, am inspirat 100.000 de oameni prin cele peste 1000 de experiente create. La acestea a contribuit fiecare coleg din ecosistemul Exploratist, 100 de experti in domenii complementare, strategi, designeri de experiente, producatori, graphic designeri si scriitori. Impreuna, ne-am dezvoltat ca prima agentie de employee experience din Romania. 

 

#10 Sunt 10 ani exploratisti!

 

Va invitam sa ii construim impreuna pe urmatorii 10.
Pentru noi, oamenii vor ramane intotdeauna pe primul loc!

 

Ti-a placut articolul, ramai conectat cu noi

Doresc sa fiu contactat si sa primesc informari de marketing sau comerciale din partea Exploratist. Sunt de acord cu Termenii si Conditiile si Politica de Confidentialitate.
Articole similare
Cum pastrezi motivatia angajatilor prin comunicare interna
Cum pastrezi motivatia angajatilor prin comunicare interna

Saptamana de saptamana, stirile devin din ce in ce mai alarmante Peste tot in lume, precum si in interiorul organizatiilor Si, in timp ce o buna comunicare interna a situatiei este importanta, este...

Exploratist si Orange lanseaza primul sitcom de educatie financiara din Romania, „Despre bani si fericire”
Exploratist si Orange lanseaza primul sitcom de educatie financiara din Romania, „Despre bani si fericire”

Atentie, se filmeaza in pandemie! Se filmeaza primul sitcom de educatie financiara din Romania, “Despre bani si fericire” Un produs marca Exploratist, dedicat exclusiv organizatiilor...

PORR si Exploratist au spus „Multumesc!” intr-o campanie de internal employer branding
PORR si Exploratist au spus „Multumesc!” intr-o campanie de internal employer branding

Cum spui „Multumesc” unor oameni care au avut curajul sa aduca la viata proiecte indraznete in anul 2020 PORR, lider in constructii, si-a dorit o campanie de internal employer branding...

Stare de Bine pentru Angajati Performanti
Stare de Bine pentru Angajati Performanti

Politicile de distantare sociala, lockdown-urile, izolarea, anxietatea de a nu te imbolnavi si toate fricile legate de un viitor nesigur, au afectat angajatii in pandemie 2020 a fost un an plin de...

Cum poate o strategie de comunicare interna sa sustina schimbarea in organizatie
Cum poate o strategie de comunicare interna sa sustina schimbarea in organizatie

Toate companiile, de la cele mici la cele mari, au nevoie de o strategie de comunicare interna eficienta Presiunea se afla mai mult pe „umerii” companiilor mari si foarte mari, unde...

Trenduri in comunicarea interna in 2021
Trenduri in comunicarea interna in 2021

Care sunt noile trenduri in comunicarea interna in 2021 Pana in 2020 legatura dintre angajati si cultura organizationala non-formala se crea la cafea, la pranz, la petrecerile companiei, intr-un...

De 10 ani, punem oamenii din organizatii pe primul loc
De 10 ani, punem oamenii din organizatii pe primul loc

Anul acesta s-au implinit 10 ani de cand am deschis poarta Exploratist! Imi aduc aminte gandul cu care am pornit la drum Mi-am dorit sa aduc ceva nou, inedit, pentru lumea organizatiilor, pentru...