In articolul despre liderul viitorului v-am vorbit despre cum evolueaza mediul de business si cum se extind rolul si abilitatile liderilor, pentru ca acestia sa-si conduca in viitor oamenii si organizatiile.
Astazi, in mediul de business se pune acccentul pe impact, co-creare, colaborare, autenticitate si evolutie. Angajatii devin parteneri activi in construirea viitorului organizatiei. Iar liderul viitorului este liderul omnidimensional: dispune de toate abilitatile necesare pentru a se conecta la oameni, pentru a-i conecta pe oameni la valorile si obiectivele companiei si pentru a mentine engagementul la cote inalte.
Pentru ca toate acestea sa se intample, comunicarea de business trebuie sa fie mult umanizata, subiectele de business trebuie sa fie comunicate dinamic si engaging, liderii trebuie sa fie mult mai accesibili si sa se conecteze direct la toate publicurile organizatiei.
Astfel, evolutia mediului de business genereaza evolutia experientei pentru angajati si impune evolutia leadershipului. Comunicarea interna trebuie sa tina pasul cu aceste transformari.
Comunicarea interna devine o experienta
Oamenii tin minte ce traiesc, ce simt si ce fac. Astazi, oamenii invata, performeaza si se conecteaza prin emotii, senzatii si participare activa.
Exploratist a dezvoltat 4 produse de comunicare interna experientiala:
BENEFICII
SCOPURI POSIBILE
PODCAST
1-2 lideri din cadrul organizatiei discuta si clarifica pentru angajati cateva teme de business, printr-un podcast hibrid, de 45 de minute, transmis live din studio, care include si un Q&A live.
Clienti pentru care am organizat evenimente de tip podcast: Allianz-Tiriac Asigurari, Coca-Cola HBC Romania, Orange Romania, HEINEKEN, PORR Construct.
Podcastul optimizeaza comunicarea interna si experienta angajatilor prin:
- Conversatie si conexiune – Comunicarea informala incurajeaza interactiunea autentica si face ca mesajele sa fie usor de inteles.
- Informatii detaliate si storytelling – Liderii ofera informatii de business detaliate si impartasesc din experientele lor personale. Angajatii inteleg mai bine obiectivele organizatiei si se simt mai apropiati de lideri.
- Accesibilitate si flexibilitate – Podcast-urile pot fi ascultate de toti angajatii, oriunde s-ar afla, ceea ce creste rata de engagement.
- Conexiune personala – Conversatiile si istorisirile ii apropie pe angajati de liderii lor, ducand la crearea de conexiuni autentice si la cresterea increderii in lideri si organizatie.
Beneficii pentru lideri:
- Abilitati de comunicare – Liderii comunica mesajele de afaceri in mod clar si captivant, captand atentia si interesul angajatilor.
- Storytelling – Liderii isi pot incanta si inspira audienta relatand povesti de viata si impartasind din experientele lor de leadership.
- Autenticitate si empatie – Podcast-urile sunt o platforma potrivita pentru autenticitate si empatie, ceea ce prilejuieste comunicarea deschisa și conexiunea dintre lideri si angajati.
TOWN-HALL
Echipa de leadership a organizatiei discuta tematici multiple, in format panel. Evenimentul dureaza 2 ore, este in format hibrid, este transmis din studio si include sesiuni de Q&A.
Clienti pentru care am organizat evenimente de tip town-hall: Allianz-Tiriac Asigurari, Coca-Cola HBC Romania, Orange Romania, HEINEKEN, PORR Construct, Provident.
Town-hall-ul sustine cultura organizationala, optimizeaza comunicarea interna si experienta angajatilor prin:
- Interactiune in timp real – Comunicarea in timp real intre lideri si angajati faciliteaza transparenta si ofera oportunitatea unui dialog deschis, iar angajatii pot adresa intrebari si pot oferi feedback in direct.
- Cresterea engagementului – Angajatii interactioneaza direct cu liderii lor, ceea ce ii face sa se simta mai motivati si mai implicati. Faptul ca se simt vazuti si valorizati creste engagementul si sustine sentimentul de apartenenta.
- Transparenta si incredere – Discutiile deschise despre noutati, provocari si planuri de viitor inspira incredere si ii fac pe oameni sa se simta informati si valorizati.
- Consolidarea culturii organizationale – Liderii comunica autentic, in spiritul valorilor si culturii organizationale, reafirmandu-le si consolidand legatura angajatilor cu organizatia.
- Diversitate si incluziune – Town Hall-urile sunt concepute pentru comunicarea cu un public larg, ce include angajati din diferite departamente si niveluri ierarhice. Liderii isi adapteaza mesajele si stilul de comunicare in ton cu complexitatea audientei.
Beneficii pentru lideri:
- Transparenta si autenticitate – Liderii comunica deschis si autentic despre directia de business a companiei si raspund sincer la întrebarile si preocuparile angajatilor.
- Comunicare in timp real – Liderii trebuie sa comunice rapid, clar si intr-un mod captivant, pentru a trezi si a mentine viu interesul audientei.
- Flexibilitate si reactie – Liderii se adapteaza la intrebarile sau situatiile neprevazute, iar capacitatea de a mentine o atmosfera pozitiva in cadrul evenimentului inspira incredere, incurajeaza dialogul constructiv si participarea angajatilor.
TALK-SHOW
Mai multi participanti discuta in panel tematici multiple, in formate diferite. Evenimentul dureaza 1-2 ore, se transmite live din studio, beneficiaza de un moderator extern, include video-uri, skits, invitati speciali si sesiuni live de Q&A.
Clienti pentru care am organizat evenimente de tip talk-show: Allianz-Tiriac Asigurari, Coca-Cola HBC Romania, Orange Romania, HEINEKEN, PORR Construct
Talk-show-ul sustine cultura organizationala, optimizeaza comunicarea interna si experienta angajatilor prin:
- Engagement si energie – Conversatiile dinamice si captivante, fac ca informatiile sa fie mai accesibile si mai usor de inteles pentru angajati, ceea ce le starneste interesul si participarea.
- Oportunitatea de evidentiere a diversitatii – Talk-show-urile demonstreaza diversitatea de opinii si experiente din cadrul organizatiei, promovand o cultura organizationala inclusiva.
- Inspiratie si conexiune – Participarea activa a liderilor la discutii confera autenticitate si valoare dialogului. Abilitatea liderilor de a inspira si de a se conecta cu angajatii ii face pe acestia sa inteleaga si sa isi asume obiectivele de afaceri.
Beneficii pentru lideri:
- Abilitatea de a purta o conversatie dinamica – Capacitatea liderilor de a fii dinamici faciliteaza discutii pline de viata, ascultare activa si raspunsuri valoroase.
- Flexibilitate si adaptabilitate – Diversitatea temelor si a intrebarilor fac esentiala flexibilitatea liderilor si capacitatea lor de adaptare.
- Inspiratie si carisma – Liderii au oportunitatea de a fi inspirationali si carismatici. Aceste abilitati ii ajuta sa se conecteze cu audienta si sa influenteze pozitiv perspectivele si modul de gandire al oamenilor.
EVENIMENTELE EXPERIENTIALE
Exploratist dezvolta si implementeaza evenimente experientiale pentru +1000 de participanti. Acestea includ zeci de ore de creatie si constructie, solutii integrate, setup complex, tehnologie inovatoare, elemente multimedia, scenografie complexa, momente de divertisment, activari de brand.
Clienti pentru care am organizat evenimente experientiale: HEINEKEN, Coca-Cola HBC Romania.
Evenimentele experientiale sustin cultura organizaționala, optimizeaza comunicarea interna si experienta angajatilor prin:
- Engagement prin experiente imersive – Experientele imersive si interactive trezesc senzatii si emotii de neuitat, ceea ce duce la cresterea engagementului, sporeste conexiunea dintre angajati, creativitatea si capacitatea de a invata lucruri noi.
- Consolidarea culturii organizationale – Experientele imersive si interactive, traite impreuna, mentin viu spiritul culturii organizatiei, consolideaza sentimentul de unitate si apartenenta, energizandu-i si inspirandu-i pe angajati.
- Leadership practic – Liderii se implica activ in evenimentele experientiale, manifestand practic abilitatile si valorile pe care le promoveaza. Evenimentele experientiale dezvolta leadershipul practic in organizatie.
- Consolidarea echipei – Evenimentele experientiale includ adesea activitati de teambuilding, care cresc colaborarea si sinergia dintre angajati, cu impact durabil asupra productivitatii si performantei.
Beneficii pentru lideri:
- Engagement prin leadership – Liderii omnidimensionali sunt catalizatori de engagement. Participand activ la experiente imersive, generatoare de senzatii si emotii de neuitat, acestia dezvolta legaturi profunde cu angajatii lor.
- Leadership practic – Abordarea practica a leadershipului dezvolta incredrea in brand si alinierea la valorile organizationale pentru lideri si angajati, deopotriva.
- Cultura organizationala este adusa la viata – La evenimentele experientiale liderul are ocazia de a picta o imagine vie a culturii organizationale. Experientele traite impreuna cu angajatii insufletesc valorile, spiritul de echipa si increderea in scopul lor comun.
Contacteaza-ne si, impreuna, vom inova comunicarea interna in organizatia ta!